wtorek, 25 sierpnia 2015

Koniec Alfabetu Smaków, narodziny nowego bloga

Cześć,

Z żalem chcę Was poinformować o zakończeniu funkcjonowania Alfabetu Smaków. Blog nie będzie już przeze mnie prowadzony, jednak nie będę go usuwać. Wpisy, które dotychczas pojawiły się na blogu wciąż będą dostępne, ale nowe już się nie pojawią. Mam nadzieję, że Alfabet Smaków dostarczył Wam kilku pomysłów i inspiracji. :)

Jednocześnie z radością chcę zaprezentować Wam mój nowy blog Fit Addict! Blog ten powstał jako efekt mojego zamiłowania do jedzenia i aktywnego trybu życia. Fit Addict jest platformą, na której chętnie będę dzielić się z Wami swoją wiedzą i doświadczeniami związanymi z jedzeniem, sportem i zdrowiem.

Mam nadzieję, że teraz zaczniecie odwiedzać mnie na Fit Addict :)

Do zobaczenia!

Joanna

Brak komentarzy: